värmland

image168
... där va en bild jag låter den tala för sig själv,
 
jag va ju hos doktorn om den där "knölen" aa det gick inte så bra lr jaa hur ska man säga,
dom tog blod prov och annat och det e bara ett virus och dom sa att det brukar komma upp sådant
vid förkyldning .. men men skit i den nu,,
annars min dag va okej tror jag , jag har haft det ganska roligt i skolan.. lite ont i huvet men det ordnade sig. En sak jag har glömt är att min farmor har åkt till serbien så varje dag när jag kommer hem nu så är det helt tyst och ingen e hemma :) ahaha ganska tråkigt men man blir van. nej nu måste jag dra och duscha mamma kommer få spader snart , haha hon har tjatat på att jag ska duscha sen blire inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0