JUUL!<3


 
god jul önskar ja till er alla <3

Det ja hoppas på är en rolig och bra jul ,,
ida hade ja super duper kul , va med min bästa kompis
gav henne min julklapp och hon gav mig sin :D
fick faktiskt fina grejjer av henne , gillar dom ganska mkt och behöver ..

/  A ,`-

´hellojsan§

Dagen har vart rolig , endå rätt så jobbig ..
snacka om sämst morgon :)
ja vakna fixa mig och allt , sen skulle ja till skolan :)
haha hade
NO i två timmar :S säämst men jaja jag får väll  leva med dt :P
sen hade ja lunch och till lunch vad det julbord :D men julbordet söög :S
rödbetssalladen va god men hade äpplen i :S men aja ska inte klaga så mkt ,, tihihi:)
sen hade ja
LÄS :S med ANNMARIE!!!!!!! den läraren ja STÖÖR mig mest på men spela roll :)
efter läs så hade ja gympa :P älskar gympa.. hahah
annars har allt vart okej antar ja ,,

ja har inte skrivit på länge,, kanske mer än några veckor .. haha
JUL SNART :)
juste imorrn skare bli så kul :D jag ska va med min bästa kompis och vi ska
ut och köpa julklappar ,, ska köpa till min syster och pappa mamma och farmor !
antar att det blir kul,, sen ska ja nog bara vila njuuuta av den skööna lördagen!

som ni vet ÄLSKAR ja ZAC EFRON§
/ aleeks


shooohej:)

heeejsaan på er alla :P
hur äre?
med mig är allt bra ja har inte skrivit så mkt lr inte alls haha ;)
men ja har faktiskt inte så mkt tid mer mest läxor sen så glömmer ja helt enkelt:P
men ja har ingenting att skriva :D ni får ha dt bra <3 pussar

/aleeks

RSS 2.0