tjaba tjena i solskena :)

hahaha kom bara på någon rubrik för det är jue sol ute , och aleeks har fått utslag :( det e bara för att solen när jag blir skit brun så blire inge utslag men nu i början är det lite jobbigt :(
men idag va jag ute med melinda och nathalie vi gick till rudan det va skit skönt , vi tog massa foton som jag kommer lägga in på bloggen sen. Och såklart ha ögona öppna MASSA bilder kommer komma in på min och m's blogg. Min dag har varit underbar.. Asså jag hoppas verkligen att jag har kvar några ynka läsare. :/ för det värkar inte så men aah. Nej nu ska jag kolla på tv och proppa i mig lite smått och gott ,
men jag skickar in bilder sen..

ni vet att jag älskar er / a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0