Orkar inte skriva så blir en lista


Hur lång är du?
160 lr ngt
Vad vill du bli när du bli stor?
mkt lr jag vet inte riktigt , :)
Vad pluggar du? 
vah ahaha jag pluggar ingenting just nu.
Har du långt hår? 
njaa sådär :/ ska spara
Vilken hårfärg har du? 
brunt .. snyggaste
Sminkar du dig?
japp fast inte skit mkt
Vad har du för färg på dina underkläder just nu?
gul och vit
Har du kysst någon idag?
nopp vakna nyss :)
Bor dina föräldrar ihop?
japp :)
Vem är bäst, mamma eller pappa?
pappa brukar ge mig mkt , men mamma kan man snacka med så båda :)
Hur många syskon har du?
2 , marija&nathalie
Vad är det senaste du sa till din pappa?
godmorgon :)
Vilken mat lagade din pappa senast?
sallad :D hahahah
Hur många ställen har du bott på?
1 , sitter kvar här..
Vilken familjemedlem är snällast? 
ooh :D haha.. ?
När var du senast med nån kompis?
igår va med nathalie och melinda fett kul det va :)
Vem sov du hos senast av dina kompisar?
hmm kommer inte ihåg :)
Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?
men ööh , ahhaha
Vem har du varit kompis med längst?
melinda sen 1an :)
Vem känner dig bäst?
Nathalie
Längsta tid du varit osams med en kompis?
ett halv år , :D haha med catrine.
Brukar du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det?
neej , skit taskigt
Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?
nej jag är med dom jag trivs och älskar att va med.
Vad har du på dig idag?
just nu pyamas , men senare får jag se ..
Har du bytt om idag?
neej som sagt har pyamas.
Favorittröja?
... omg nej vet inte många antar jag .
Sexigaste klädesplagget på andra könet?
jeans , dom ska hänga lite.
Fulaste plagget andra könet kan ha?
tajta kortbyxer hahaha skit bögit :D
Vad använder du för skor?
dojjer och ballerina :) snart flipflop
Brukar du skrika åt dina föräldrar?
jaa det kanske händer ibland ..
Klä dig annorlunda? 
neej.
Vara dig själv?
jaa såklart i alla lägen ..
Vågar du visa dig i bikini/badbyxor?
men ja , hur ska man bada utan bikini :D hahah
Vågar du fisa inför din pojk/flickvän? 
jag är singel ..
Vågar du pierca dej?
vet inte , vågar säkert men palla nu.
Ge dig på utmaningar?
Japp det e fett kul
Vara omogen? 
va? ..
Vad heter din favoritlärare?
mattias gympalärare .. den bästa av alla.
Vad är ditt favoritämne?
gympa , :)
Snyggaste läraren på skolan?
musikläraren ahha , :)
Favoritmusik?
nej inget speciellt
Har du bra betyg?
ganska bra resultat
Tråkigaste ämnet?
svenska matte ,
Har du skolkat mycket senaste året?
neej men har kommit försent , :D
Hur tar du dig till skolan? 
jag går oftast :)
Har du gjort mer än att kyssas med någon när ni varit i skolan?
neej , haha kramat :D
Vad använder du just nu för jacka?
ingen alls
Favoritfärg på kläder?
den färgen som passar den dagen..
Favoritaffär?
gina trico H&M sen så lindex ..


/ aleeks §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0