hemma idag ,

hejheej, jag vakna runt 8 idag. jag trode att jag skulle till skolan men icke , mamma sa att jag hade haft feber inatt runt 4 och att jag ska va hemma och vila. Så ok jag e väll hemma idag och vilar , men sen så säger hon att jag ska va hemma på freda me :/ och det vill inte jag det e en av mina bästa dagar. men jaja skit samma , idag om jag mår bra hela dagen ska vi åka till ikea senare.
Sen imorrn ska mamma jag och marija min syster åka till mammas kompis som ska kolla och planera med marija hur hon vill ha sin student klänning , :D visst låtere kul , haha sen ska vi kanske kolla om vi hinner ska vi till adidas affären. ska köpa en tröja.. nej nu ska jag vila, skriver senare.

ni vet att jag älskar er / a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0