ALEEEKS ÄR TILLBAKA NU!

shulleeeluuu allihoppa , jag är tillbaka jag har massa att säga så vi kan väll börja med,
PROVEN vi hade förra och den här veckan gick bra SO gick skit bra och jag hann verkligen med allt och skrev ner allt det viktiga MATTEN joo det gick väll bra fick iaf rätt på dom svåraste e inte det bra? :D
Jaa nu ska vi gå över till vad jag har gjort för nytta under min långa bloggpaus, joo jag har pluggat för det mesta varit ute i det fina vädret (bilder kommer) ritat mycket och varit mycket med min familj,
Vi har jue haft ett litet lov, 4 dagar typ lr ngt joo dom dagarna har jag varit i värmland.. ni undrar vrf jag va där, joo för att mina kusiner bor där och mamma&pappa ville att vi skulle hälsa på. Vi åkte dit på onsdagen runt halv 6 lr ngt , sen va vi där runt 9, (på kvällen alltså) Hoppas jag inte har förlorat många läsare, jag vill inte det..
Jag har tagit massa med fantastiska bilder som jag skickar in kanske en efter det här lr imorrn.

Jag e sjuk, jag hade feber igår kväll som va skit jobbigt både jag och mamma e sjuka, Vi åkte till doktorn idag han sa att det inte kan va halsförluss lr något, för provet visade att det va negativt så det måste va någon sorts virus, och nu vet jag heller inte om jag ska till skolan imorrn , jag har inte haft feber hela dagen, om jag inte har det i natt och imorgon  så ska jag nog gå till skolan.. annars e jag väll hemma, då kan jag jue skriva mycket men som sagt plugget måste också göras. jaa det va ett lååångt inlägg så långa inlägg hare inte varit på länge.. men jag tänkte bara berätta om vad jag har gjort under min bloggpaus..

ni älskar mig och jag älskar er.. / A 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0