Torsdag/Fredag

HELLOOJ

Torsdag - Igår va jag i skolan som vanligt och hade fett kul :) sen så på musiken så lärde jag mig mkt mer av gitarr än vad jag vet.. sen så har jag och michelle bestämt att börja på gitarr lektioner .. haha och när blir det ?
det va typ allt jag gjorde igår :)

Fredag - jaa idag så hare vart ganska bra jag har vart i skolan haft NO som e ganska kul :) och sen så har jag haft kul med melinda , juste efter skolan kom jag hem och åt sen gick jag hem till melinda och påvägen såg jag katja och nathalie..dom va på väg hem :) sen så gjorde jag och melinda varm OBOY .. och sen kom natta hem till melinda så vi va tsm alla :) aa vi hade ganska kul.

nej nu ska jag till min faster .. med mamma och pappa skriver när jag e hemma igen ..

Puss&Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0