Tisdag

Jaa igår skrev jag inte lr joo fast det gick inte att skicka in :( så jag gav upp och skriver lite idag ist ..
jaa igår va jag i skolan som vanligt och dom här två veckorna kommer inte att va vanliga för vi har tema veckor , det e ganska så kul igår kollade vi på film Day after tomorrow , :) den e skit bra .. för vårt tema e miljö och mitt projekt arbete är om haninges vatten.. och det e ganska kul för idag fick vi till vattentornet och skulle snacka med Per Larsson. För vi ville åka upp med hissen och se på vattnet som e i vattentornet.Men det gick tydligen inte imorgon så vi fick göra det en annan dag.. men det kommer nog blir spännande , för det e HUR högt som helst :) ahhaha
annars har jag inte gjort något annat än vart i skolan .
nej nu ska jag nog kolla på tv och bara vila för jag la mig halv tolv och vakna halv åtta ..
skriver kanske senare :)

PUSSAR&KRAMAR
(hoppas ni gillar mina inlägg och min blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0