Tisdag, en otroligt rolig dag.

Hej svej .

Jag har varit i skolan idag som vanligt och jobbat som attans, hehe för det va sista dagen att bli klar med projektet.
Och det blev snyggt . Vår affisch blev skit snygg :) hehe , Jag slutade halv 1 och då väntade natta på mig sen så gick vi hem och melinda hängde med hem till natta och jag gick hem för jag skulle äta sen gick jag hem till natta och vi hade skit kul , har inte haft så kul på asa länge :)
Trevligt och vi hade så himla roligt.

Sen har jag bara varit hemma och nyss kom mamma, pappa och syrran hem dom va och handla .
min syster är överlycklig för att hon har fått sin Studentmössa :)

Imorgon ska vi bara kolla på film i aulan och sen hem runt 1 :) ska nog va med någon senare på dagen imorrn.

Nu ska jag nog tillbaka till tv:n lr nej tror att jag ska göra en bild eller en outfit kanske som jag ska sätta ut på bloggen :) en bra ide aleksandra.

PUSSELIPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0