Tack alla.

Hellu. Tack för att ni har röstat på vilken kamera jag borde köpa , för dte har hjälpt mig att välja :)
Idag har jag varit med mina kompisar , vi hade skit kul :) vi kollade på film sen så jag och melinda innan vi va med nathalie tog vi foton till våran blogg :) vi fick massa snygga foton. och vi lägger ut dom . vi hoppas ni kommenterar där för vi behöver massa kommentarer och vill gärna veta vad ni tycker om våra bilder!
nu ska jag nog kolla runt på internet sen kolla på tv! ,
annars allt bra med er?

några bloggar jag tycker ni ska besöka :

marijaradojcic.webblogg.se
mariiaa.webblogg.se
ng.blogg.se
melindda.webblogg.se
nevnarien.se
zaaurahs.webblogg.se

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0