Påsklov:)

Helloo.

Idag så har jag vart i skolan.. Det första vi gjorde va redovisa det arbete vi har gjort i 2 veckor typ,
det gick bra och det va ganska kul :) haha sen så har vi kollat på niornas projekt som då va små korta filmer
där dom ställer fråger till olika människor överallt .. Det va bra filmer,
sen efter det gick jag direkt efter skolan till min kompis michelle med melinda ,
vi hade hur kul som helst, det va första gången jag va hos michelle..

Imorgon ska jag nog va med en kompis lr ngt får se. skulle typ ge min kompis påskägg
lr vet inte ens om vi ska.. för det ända vi gör just nu e bråkar !
aja nu ska jag kolla på tv lr va lite vid datan vet inte själv

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0