onsdag

HELLOOOJS!

jaa hoppas ni gillar min blogg för jag gör allt för att ni ska gilla den :)
Just nu väntar jag på att Topmodell nu , :)
nej nu börjar det jue :) hahah Min dag har vart ganska bra , har dött av garv :)
Jag har vart i skolan som vanligt , haha .. jag tänkte skriva lite innan jag e för inne i topmodell :) haahah

Min kompis nathalie e magsjuk :( stackarn hon blir alltid det när jag behöver henne.
men men.. saknar henne ,

Efter jag har kollat på topmodell ska jag gå och handla :D igen som igår ,
loove it , ganska kul för man känner sig mkt mkt äldre :)
kanske låter konstigt men jag tycker faktiskt det :) som sakt nu ska jag fortsätta kolla på tv :)



heeejdååå älsklingar
(skriver senare :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0