onsdag - a fun day.

hejsan alla :)
joo nu sitter jag här med min syster som spelar playstation hehe ,
aa hela familjen e här :) kul faktiskt.
idag har jag vart med två kompisar vi hade jätte kul och min kompis har fått en ny kamera och jag tog två foton och ska nog sätta ut dom :) och om ni ser dom på en tjejs blogg så är det min kompis.
Snart ska min kompis nog skicka bilderna på msn och då ska jag trixa och fixa hehe , ska se om det går att fixa en sak sen ska jag lägga ut på bloggen :)
hoppas ni gillar dom , jag vill verkligen ha en kamera önskar mig en kamera i födelsedagspresent :) imorrn ska jag va med kompisar igen :) haha e mkt med dom två. men det e så kul, Då ska vi isf va hos nathalie eftersom vi har varit hos mig och melinda, nej nu ska jag kolla på tv:) på vänner!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0