Ny blogg.

God morgon, ja ni tror säkert att jag har en ny blogg och ska tabort den här , nejnej så är det inte ! utom jag har startat en bilddagbok där jag och min kompis skickar in bilder nästan varje dag.
Ni kan kolla på den här! bilderna e inte dom bästa men vi blir bättre och bättre!
Annars vakna jag runt 10 kunde inte sova bra.. Idag ska jag va med några kompisar.
som vanligt haha. Jag och melinda ska nog ta massa foton till bloggen så det blir väll bra lr ?
men det beror på om nathalie vill ta foto lr inte , tror inte det men endå!
snart ska jag äta frukost och snart ska jue melinda logga in på msn och nathalie !

Annars är allt bra med er da?

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0