Min dag :)

hejsaaan svejsaaan..

Just nu kollar jag på en Film på 3an, den heter typ " Om en pojke " lr ngt . hehe
aa den e ganska bra.. Min underbara Melinda e inne på msn men hon svarar inte , :(
men det står att hon kollar på tv.. hoppas hon kommer i pausen :) Nej nu ska jag berätta om min dag..

Jo idag så var jag med min kompis och först köpte vi pärlor sen så köpte jag lite saker till
och eftersom min kompis kom på att vi kunde gå hem till henne och hämta hennes pärler och kanske göra ngt hemma hos mig och sen så gjorde vi det , men vi va ju sjuka i huvet som gick och hämta för det spöregnade ute :D hahaha och det var värst när vi skulle hem :) för det blåste som attans :) ahhaha
Men vi kom hem helt blöta och jag gjorde det där halsbandet till min syster som hon har på festen , :)
Och hon gillade det..

Nyss så ritade jag två skisser jag har inte fyllt i och såndant än.,. ska nog köpa färg en dag för jag har inga ,
och det e fult med tush , nej nu ska jag se till att melinda svarar :) ahaha jag har inte sätt lr hört ngt från henne hela veckan hon har varit sjuk!! :(

skickar in någon bild senare :)

HEEJDÅ PUSS&KRAM §§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0