Måndag - ett helt nytt schema :)

Helluu, Idag va jag i skolan som vanligt fast fick vakna halv åtta för jag började halv nio. men som sakt va jag uppe ganska länge och e ganska trött , och andledningen till att jag va uppe länge va för att det va serbisk melodifestival lr ngt såndant :) dom här två veckorna har vi tema veckor och den här veckan börjar vi halv nio varje dag och på torsdagar 9 , :) men det spelar ingen roll för mig. Idag va jag i skolan slutade 1 och sen kom jag hem gick på serbiska runt 4 och sen va jag med nathalie hon köpte en kofta :) o så ., nej nu ska jag gå
ska kolla på Serbiska finalen (melodifestivalen). annars hur är det med er?
hoppas ni gillar min blogg och hoppas ni gillar att läsa den :)

Pusseelipusspuss :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0