good morning :)

hallooo.♥
jag vakna runt 10 och runt halv 11 ringde jag natta :) vi pratade lite, hon vill att jag ändrar hennes blogg :)
och visst kan jag det :) men först ska jag plugga såklart , annars e allt okej, hur är det med er?
jag kanske inte har så interessanta inlägg men hoppas att ni gillar dom endå :)
vilket härligt väder , ska nog ta en promenad idag ute :) ganska skönt
hoppas min syster vill följa med :) för vi brukar alltid ha kul när vi e ute tsm. men det e ganska synd att
det är 6 år emellan oss :/ men jag trivs för jag e nästan lika lång och kan ha hennes kläder och sen så tror alla att jag e 15 :) nu vill jag inte skryta men det e faktiskt några av hennes kompisar som frågar fall jag e 14 lr 15 :)
hahaha aa nu ska jag sluta med skrytandet ,

Pussar ♥
vill ni besöka en av mina kompisars blogg så är det här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0