God morgon!

hejsan allihopp,

Jag vakna för kanske två timmar sen haha. och satte på datan för tjugo min sen !
Och tänkte skriva ett inlägg innan jag ska ut.. Joo det e så att jag ska ut med min kompis , vi ska till en pärl affär.
ganska kul vi tänkte köpa lite pärler, sen så ska vi hem till mig och fixa lite grejjer , jag ska göra ett långt halsband till min syster för hon ska på en fest ikväll och hon har inte hunnit köpa ett så hon vill att jag ska göra det åt henne :)
och sen så ska jag göra ett armband till mig , :) och sen kanske ett par örhängen , ganska mkt men det e kul ! , om man verkligen kan göra ! ,
nej nu måste jag gå för jag ska möta natta om tio min! , jag skriver senare ! , :)

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: S A R A

va kreativ du e :)

2008-03-01 @ 12:38:20
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0