FIRST DAY , :(

hejsan alla ,

tänkte skriva lite kort om min dag , ;)
joo som sakt jag va i skolan som vanligt idag hade kanske tråkigt men samt roligt :)
nu sitter jag vid min systers data och ska skriva lite kort ,
annars har allt varit skit bra och min kompis michelle berätta att hon oxå
ritar massa med serieteckningar :) så jag tror jag har hittat någon jag kan rita tsm med :)
annars har jag fått träffa MIN MELINDAAA! § som jag saknat i hundra år nu :) haha
Jag har alltid kul med henne , så idag på hämta hem så hade vi som vanligt skit kul , och vi satt å asgarva
eftersom melinda höll på att rita av min killkompis :D hahahaha snacka om snygg :) hahaha
tyvärr har jag inte någon bild :) , ni skulle säkert asgarvat :)

nej nu ska jag gå och kolla på tv och kanske rita lite :)

PUSS&KRAM I LOVE U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0