Bubbelbad

image93

hejsan alla igen ,

joo jag tänkte skriva lite om min dag som jag inte hann nyss :)
Joo idag va jag hemma och sen så va jag ute med min kompis vi åt MAJS I MUGG ahha gott , sen så
hade vi lite kul , men Inget e kul med tanke på att det e skola imorgon ,
men men det e endå lov snart igen.

Det var riktigt skönt med ett bad nyss :) hahaa avkopplande :)
fast jag hatar när mitt hår ska bli krulligt när det har torkat :)
men som sakt jag har plattång sen sp plattar jag bara :) ahhaa
står inte ut med lockigt hår :)
nej nu ska jag kolla på tv en stund sen ska jag sova :( SKOOOLA HATAR DIG!
och som ni vet jag kanske inte skriver ngt imorgon men ska försöka eftersom jag kommer att ha plugg! , :)


PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0