A LOONG TIME AGO

heejsan :)
nu ska jag fixa min kompis blogg,. och jag vet att jag inte har skrivit på länge men därför ska jag skriva nu :)
jag har faktiskt inte haft tid , har varit ganska trött eftersom jag har vaknat halv åtta varje dag,
nej jag har bara varit i skolan hela veckan och sen så har jag vart i skogen :D hahaha ganska kul emd frysigt .
nej nu ska jag gör om lite min kompis blogg och sen kolla på CIS MIAMI :D
skriver säkert imorgon innan jag ska iväg hem till melinda med nathalie :)
och jag måste bara nämna en tjejs blogg.. och brukar kolla in min blogg och skriva kommentarer och här får ni besöka och kommentera hennes blogg som jag oxå brukar göra. klicka här

älskar er

Kommentarer
Postat av: S A R A

Svar; Var jag köpt nagellackspennorna står nu på min blogg :)

2008-03-15 @ 11:45:27
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0