a long day

Helluuu
idag har det varit en låång dag ;)
men endå så var min dag ganska bra , Jag va med melinda runt halv 12 till 2 sen runt 3 åkte vi till min farbror och skulle se doms nya lägenhet, det va kul. Dom har två små döttrar och dom ville så gärna se på barbie filmer så vi såg alla barbie filmer , aa man kan säga att jag tröttna, så medans filmerna rulla på gjorde jag pussel :)
sen så kom jag nyss hem. och det va min dag , :)
snart ska jag skicka in en bild lr outfit lr något så får ni lite roligare.

Jag måste vara lite ärlig, om jag bara ska skriva och ingen kommenterar så har jag verkligen ingen lust att skriva .
så kommentera! håller inte någon med mig?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Gilraen

Låter som du haft en bra dag ändå. :)

2008-03-23 @ 20:02:19
URL: http://gilraen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0