söndag :/

heej alla bloggisar,!
min dag har vart okej inte den bästa men men ,
Idag har ja gjort massa med saker, ja har städat hela mitt rum , flyttat på databordet flyttat på allt :) sen så har jag pluggat på engelska och min syster fick förhöra mig , ja kunde alla (a) , sen så vilade ja lite , efter dt så kom mamma hem vi rensa lite ur lådorna och min syster gjorde en tårta till imorrn för farmor fyller 71 år dt e mkt :)
runt halv sju bakade ja me mamma, dt va kul :) vi bakar till på sönda eftersom då kommer vi får gäster , en serbisk tradition man firiar ., så då kommer mina kusiner åså , men ja kan berätta imorrn lite mer detaljer :) haha
Det e inte säkert att ja skriver mkt imorrn för dt e skola sen hemspråk sen så e ja ledig runt halv sju lr ngt , men då brukar ja alltid kolla på tv lr ngt sånnt :) men ja kan försöka skriva två tre meningar om min dag ;)

image15 
/ A,-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0