roligaste dagen ever ! :D

heejsan bloggisar :)
min dag va riktigt rolig , har inte haft så kul på länge , ja va med min kompis melinda .. Vi va i centrum vi skulle köpa lite saker , ja hitta en scarf i vero moda för 20 kr  den e blå med blommor ,, riktigt söt , :)
melinda köpte en mascara för hennes va dålig :)
sedan knalla vi runt en stund och gick till kappahl  för skojjs skull,, vi kollade på kläder men hitta kanske två snygga tröjer :) sedan hitta ja en konstig klänning hahaha ,, sen bestämde vi att vi skulle hitta kläder åt varann ja fick prova klänningen och ja hittade en konstig stickad tunika till melinda :) vi va riktigt fula :D hahahah sedan bestämmde vi att vi skulle dra till cubus där hitta vi riktigt konstiga kläder :D hahahaha ,
vi valde kläder åt varann sedan gick vi in i provrummet och prova ,, ja såg helt sjuk ut ,, :). Sen smsa ja till nathalie och fråga vad hon gjorde , hon sa att hon oxå va i centrum, ja sa att hon skulle komma till cubus och hon kom :)
vi hade jätte kul,
min dag va jätte rolig :) ja har aldrig skrattat så mkt som idag :D hahaha

Imorgon ska ja nog bara plugga till mitt engelska glosprov , sen så ska ja va med min familj och ta ett skööönt bad :D ,


/ A ,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0