HOLA ! :)

hejsan hoppsan,,
jaa lite lektioner på spanska och kan redan säga lite saker :D haha
ida har dt vart rätt så okej ,, min första musiklektion för iår :D ahha dt va rätt så trevligt men vissa säger att musik e hur tråkigt som helst ,, haha aja alla har olika åsikter,, fast ja tyckte musiken va rolig ida ,, ´
har svenska gloser till imr ,, min lärare e hur jobbig som helst hon ska alltid ge oss gloser som t.ex  konsultera :S
och man ska oxå veta va  dt betyder ,, haha TRÅÅÅKIGT .. men ja kan dom ... för ungefär 15-20 min sen va ja me min syster i centrum hon köpte en snygg tröja till mig och jeans till sig själv :D rätt så najs !
hon e verkligen en RIIIKTIGT bra syster och ja ÄLSKAR HENNE  SÅ MKT!§ ,, älskar att umgås me henne .. haha
ikväll ska ja nog sitta och kolla på tv va med min syster som vanligt , vi kollar alltid på allt mööjligt på tv om kvällarna :) , men ibland brukar vi typ aldrig se varann :D haha..


TV KOLL! -
- vänner 19.30 kanal 5
- navy CIS 19.00 tv3
- age of love 20.00 kanal 5


/ A ,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0