heeej :) / onsdag

hejheej, jag vet jag har inte skrivit på länge så jag ska skriva kort om vad som har hänt under dagarna jag inte har skrivit , i söndas va mina kusiner här och släkten , sen så har jag inte heller haft tid att ens va vid datan den dagen :) , Måndag , då va jag i skolan pluggade och satt hemma , gick ut lite med min kompis sen kom min faster åså , sen igår tränade jag inför ett prov som va idag , matte prov , det gick bra ja klarade allt utom sista uppgiften på B delen . idag har jag inte gjort mkt , suttit hemma vart i skolan åså . Igår fick jag ett par snygga skor av mamma från lindex :) dom e silviriga skit snygga.. :D
jag kan skicka in en bild på dom lite senare :) , nu ska ja gå ska träffa min kompis om 5 minuter lr ngt så hejdå <3

/ A,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0