fredag,

heejheeej,,
äntligen fredag .. helg oxå :)
min da va fantastisk lite tjafs men spela roll , just nu sitter ja här med min lilla godisskål och tittar på tv och e inne på msn , ja snackar med min lillsis melinda :) ahha vi har alltid kul ihop speciellt på msn ! :D
ja har fått en ny skolväska :D haha den e´brun jätte fin gillaren verkligen ,, ja kan ha den i sommar och över våren ,, typ hela tiden :D ahhaha .. ja hitta ett par skor ida och massa med kläder tror att ja ska ut och shoppa en dag framöver.
imorgon ska ja nog va med melinda ,, vi ska typ ut lr ngt .. ja ska nog leta efter mer kläder hahah ,,
snart ska ja nog ringa min bästavän nathalie ,, vi pratar rätt så ofta via telefon :D just nu smsar vi men ja ringer väll upp henne snart ,, ja har inte så mkt att berätta ,, haha
eftersom ja inte har vart så fast vid min blogg förr va för att den va rätt så tråkig men nu hade ja tänkt sätta fart med att skriva på ,,  haha

TV KOLL! -
ingen aning :/
hyr en film ist :) haha


hare så bra
/ A ,-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0