en vanlig torsdag ,

Hallojsan :)
jag skrev inte igår men jag ska skriva idag ,
just nu sitter jag här e inne på systers data och kollar på age of love , en bra serie på kanal 5 :)
dt e typ final nu, men ja vet redan vem han ska välja men spela roll :) ,, haha
igår va min dag SÄMST lr kvällen , en riktigt stooor sak hände och för mkt ska man inte säga över bloggen hahah :D
men jag ska berätta om ida ,  Idag var ja i skolan som vanligt och så innan musiken hade jag håltimme när ngra andra hade språk :) så då passade jag och min kompis på att logga in på en av datorerna, dt fanns ingen ledig i ljushallen som dt då heter så vi gick in i bibblan :D ahhahaha som man inte får asså gå in på youtube lr ngt sånnt ,, fast vi gick endå in , dt va kul :) vi gick in på youtube och kollade på roliga klipp :D hahahahahha vi satt och garva hela tiden :) sen hade ja musik och så ,, men min dag va okej , fast jobbig :) ,
men nu ska ja kolla på age of love , älskar er alla bloggisar :)

/ A,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0