Tv & Gott och blandat

Hejsan :)

nu sitter jag här och äter gott och balndat medans jag ser på Tv..
Jag har haft en bra dag, och jag har fått veta att imrn ska jag börja tjugo över tio.
jag snackar med min kompis i telefon.. jag har inte vart med henne på länge för hon va borta hon va i sälen
och vi har inte träffats på tio dagar för tre dagar innan va hon sjuk, :)
jag e rätt så trött och längtar till att få se gossip girl,,
Jag har inte mkt att skriva för det händer inte mkt :/
mitt liv e som vanligt ni vet , skola sen så hem och plugga , det e liksom det min dag går ut på :S
och jag blir trött på det , men jag håller ut för snart e lovet snart här, om två veckor lr ngt , sen efter sportlovet kmr
påsklovet och det e tre vecker emellan sport och påsklovet :) sååå NAAAJS
men dt e allt , jag kan inte skriva varje dag och ni vet säkert vrf :) , mkt PLUGG!!!!
men vi ses


Kommentarer
Postat av: S A R A

gott me gott o blandat :P rösta gärna på vilken bild du tkr är finast på min blogg :)

2008-02-12 @ 19:04:41
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0