TRÅKIG DAG

hejsan ,
jag hatar söndagar och måndagar som jag sakt förr , :)
vrf jag hatar dom det e bara för att på söndan vet man att nästa dag äre månda och det som gäller är PLUGG!
och måndagar joo för att det e början utav veckan och man har mkt plugg , lääääääxoooor! :(
men jag ska berätta om min dag :)
idag så gick jag med min syster och shoppa lite , :) , kul vare
jag köpte en snygg tröja från gina och så köpte min syster mkt saker,,
sen så kom vi hem jag kollade på tv.
jag kollade på en film på trean den va bra :) , sen så har jag spelat the sims som jag inte spelat på länge lr jo igår åså men jag tänkte på att spela lite sen ska mamma rensa datan och då tar hon bort det och sen orkar inte jag
ladda om alla 4 CD skivorna ;) ,
annars e allt bra ,
hur äre det med er?

image69


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0