torsdag,

Helloow!

Just nu så snackar jag med min kompis på msn..
och snart ska min syrra sminka mig , för hon vill att jag ska vara hennes provdocka :) ,
hon e ganska konstig , Iaf..
Idag så va jag med min kompis Nathalie som vanligt vi va ute och gick lite , sen så gick vi hem till henne, HAHA har aldrig haft så kul med henne som idag , vi hade lite godis kvar av det vi köpte och då så kom vi på att vi kunde kasta dom sen så gick vi till fönstret och kollade ut då såg vi lite barn och vi kastade lite godis på dom ahhaha vi är så taskiga , och sen så såg natta ett ruttet äpple som låg på diskbänken och hon tog och skärde äpplet i två delar sen så gick ett gäng små killar förbi och så slängde jag äpplet på dom :D HAHAHA och sen så andra halvan :D ahhahahahaha det va skit kul :)..

Annars har jag vart hemma ska snart äta och sen så ska min syster sminka mig ;)
som sakt ska hon testa lite smink på mig :) ,
nej nu ska jag nog gå och äta e skit hungrig ! men jag skickar in någon bild senare ! , :)

PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0