tisdag :) hårklippning

hejsan alla :) ,
Idag gick jag bara till halv två, min mentor va på kurs och i vi hade ingen vikarie så vi fick sluta tidigare egentligen skulle vi ha SO och sen mentorsträff men min mentor va på kurs och henne har vi i SO så det var skönt att sluta tidigt :)
Efter skolan gick jag till frissan jag klippte mig ganska kort men det e skit snyggt men jag gillade inte luggen så men spela roll jag sätter endå upp den hela tiden.
Nu sitter jag här och väntar på att vänner ska börja , men det börjar halv 8 så jag får vänta lite till :)
Annars e allt bra, jag har inte pluggat idag eftersom jag inte haft ngt att plugga.,
nu ska jag vända mig mot tv:n och se på vänner.
skriver mer imrn eller senare men jag orkar inte skriva mer :).. 

Kommentarer
Postat av: S A R A

kul me klippning :)

2008-02-05 @ 19:38:26
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0