söndag :)

hejsan alla , :)
sööndagar alltid lika tråkiga . Egentligen skulle jag va med min kompis ida ,
men hon är sjuk :( , och min bästis har åkt till sälen :(
Idag va jag me mamma i centrum vi köpte lite saker sen så köpte vi halstabletter till lilla mig , å så .
Nyss badade jag tvättade håret och hittade kläder till imrn, så nu ska jag skriva klart och sen ska jag se på tv , och så sen bums i sängen :)
annars har jag inte mkt att säga , Imorgon skola :S sämt , men spela roll .
Jag kanske inte ska gå jag har ont i halsen och om det blir värre ska jag inte gå.
annars e allt fin fint. Jag skulle ha köpt svart nagellack ida , men jag orkade inte gå ut sen så jag ska köpa det imrn. Jag gillar svart nagellack , vissa säger att det bara e emosar som har det men så är det inte min kompis har haft svart förr, och massa kändisar har det :)
men det e allt för idag mer imrn ! :)
image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0