MORNING!

image88


 Good morgon alla , :)

Jag vakna lite tidigt idag för att jag glömde ta ner persiennerna , :)
men det va skönt för man hinner med allt . nyss pratade jag med nathalie på telefonen , skulle se om hon ville göra ngt idag , :) och vi skulle typ gå en promenad ute och sen så ska vi nog hem till henne om det blir tråkigt ,;)
Jag skulle vilja komma hem till mig men min farmor e sjuk :(
och nathalie vill inte bli smittad , men men vi kan väll va hemma hos mig nån annan dag , :)

Visst har det vart skönt med lov ? , :)
Jag har verkligen haft det skönt , och hoppas ni andra oxå har det :) ,
nej nu ska jag göra i ordning frukost sen duscha , :)

PUSSAR & KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0