måndag ,

hejsan svejsan ,
jag kan inte skriva mkt ida , för jag ska plugga sen på engelska , men jag ska berätta om min dag. Jag har vart i skolan det har vart okej , kul typ . sen så har jag haft utvecklingssamtal med min mentor och mamma , det var bra.
annars har jag haft skit kul med mina tjejkompisar :) , på hmh (hämtahem) hade jag så jävla kul , jag och några vänner skrattade hela tiden , som tur va var inte vår lärare där :) , så vi höll på hur mkt vi ville :)
Idag skulle jag klippa mig men jag hann aldrig , så imrn efter skolan så rakt till frissan :) , jag ska klippa till axlarna :) typ lite mindre.

men nu ska jag sätta igång med plugget igen. My english book are wating for me ;) haha , good at english. nono.


ingen bild idag :) kanske senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0