längesen !

Helloo!

jag har inte skrivit på länge men jag har haft fullt upp , men nu ska jag faktiskt berätta vad som har hänt dom här dagarna :)
jag skrev lite i torsdas men det va i skolan hehe , Min mamma kom hem då hon va i barcelona. hon köpte massa saker till mig, min syster pappa och farmor och sig själv ! , hon köpte skor till mig converse fast inte direkt all stars märket , men det va ett annat! dom e svarta skit snygga , sen så två tröjer två par halsband och en ring , jag gillde faktiskt allt :)  I fredas va allt som vanligt och alla ville ha lov , och nu äre det :)
Igår så va jag emd min kompis i centrum och kolla på saker , jag har hittat skit snygga jeans i JC! dom är perfekta :) och jag vill verkligen ha dom , och dom e inte dyra kostar bara 299, men jag får nog vänta , och sen så ska jag visa mamma dom på tisdag när vi ska till stan! , :)
HOPPAS JAG FÅR DOM , för jag behöver ett par till jeans som jag kan ha för dom min syster hade köpt till mig i julklapp börjar bli korta :( och dom e skit snygga ! men man kan endå vika upp dom på sommaren :) ,
men nu ska jag nog gå , men ni får mkt att läsa ida !
och jag ska skriva mer ikväll och imorrn!



PUSSAR&KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0