God kväll :)

Helloo!

Just nu så installerar jag om MSN , för det gick inte att logga in :S och då måste man installera om !
JOBBIGT!, så jag tänkte medans jag väntar kan jag skriva lite i min blogg , och det e jue en bra ide.

Nyss kollade jag på Gossip Girl , den bästa serien (just nu) , ett härligt avsnitt , hoppas flera kollade , :)
Imorgon ska jag nog kolla efter två böcker för jag måste nog ha ngt att läsa! det e bäst jag köper två så har jag:)
Ska kolla efter  " Tio saker jag hatar med mig själv " den ser bra ut och hoppas den finns ! för jag har kollat i biblioteket och sen så har jag kollat i alla möjliga affärer , men det finns inga mer :S är den så BRA :D? 

Snart ska jag nog göra en Outfit och skicka in för jag har inte gjort det på ett tag nu! så kanske på tiden! ,

Nu e installationen klar , ses snart! ,

PUSS&KRAM aleeks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0