fredag :)

hejsan :)
jag skrev inte igår för jag orkade inte jag e lite sjuk , hade feber men nu har jag inte haft det sen i morse kl 7 :)
det e skönt , nu har jag lite ont i huvet jag drack en alvedon nyss , så det går väll över snart , idag skulle jag klättra me min skola eftersom det e idrottsdag idag i min skola , men jag kunde inte för att CP febern förstörde allt :S
Jag ville verkligen klättra.. jag ska nog göra det på lovet :) ,
annars e allt bra , idag så kom jag på en sak jag kunde göra :) , det e ganska kul och jag gjorde två styckna ,
och nu ska ni få så vad ! , joo jag hittade några tjejer från the sims som hade bikini på sig och jag tänkte göra egna kläder åt dom och jag gjorde det :) , haha
image68
vad tkr ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0