...!

helloo , ?
Idag har jag vart i skolan som vanligt ! , ganska kul , vi gjorde massa saker , första timmen hade jag NO , vi höll på med massa saker , sen blandade vi bensin och vatten och massa , sen började en killkompis lägga färg i ;)
vin hade skit kul , sen så efter det hade vi lunch , :) KÖTTBULLAR :D ahaha , det var gott .. efter lunchen hade vi LÄÄÄS! som jag hatar och då gjorde vi ett läxförhör på massa ord som Nostalgi lr pragmatisk , :S men iaf så vare det och sen så hade vi GYMPA som jag ÄLSKAR ! Vi hade inte vår vanliga gympa lärare utom han valde två tjejer i 9an  som fick ha det med oss och så va vår rektor för A där , :) aa men dte va kul , men sen så vare saker som hände att en tjej fick en armbåge i tinningen ! , annars vare inget speciellt snart ska jag ut och köpa godis till mig och syrran ikväll! , GOTT, jag ska nog gå med min bästis nathalie, kuligt faktiskt ! jag har inte skrivit så mkt på länge men jag tänkte oxå skriva senare ikväll ! , :) så det e allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0