dålig uppdatering

SHOOLLA HOPP ! :)

jaaaaa jag vet jag har väldigt dålig uppdatering den sista tiden , men jag har haft mkt att göra :)
sorry , men min vecka har vart bra faktiskt , jag har haft massor med håltimmar ,:)
mina lärare e ganska sjuka, och så kanske vi förtjänar mer håltimmar , men skit i
jag har haft det bra e inte det som är det viktiga? , Jag har inte skickat in några outfits så jag ska göra
det ida :) , naaajs. Idag så slutade jag halv 12 och då gick jag direkt efter skolan med
mina 5 tjej kompisar till centrum , det var skit kul vi köpte alla hjärtans dag presenter :) ,
Sen så gick jag med min syster och pappa och köpte ett halssmycke till mamma :)
men aa det var väll allt , men jag ska skriva imrn! ,


GRATTIS PÅ ALLA HJÄRTANS DAG :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0