Åkturen med familjen :)

Heej heej


Idag så stratade min dag med att åka till Ikea , med min mamma , pappa och såklart min underbara syster :)
Vi skulle kolla saker till hallen och sen så lite andra saker :) , Jag va tvungen att köpte musmatta sen så ett lila skrivbordsunderlägg .. för mitt rum e lila.. Jag missa min serie Summerland ! men man vill väll inte missa en underbar åktur med famlijen. :)  Men vi hade jätte kul , efter Ikea så åkte vi vidare och kollade på bilar , det var kul.
Men efter det så åkte vi vidare igen haha till Asko. Där kollade vi på fotöljer. det fanns snygga men inga vi ville köpa! sen så kom vi hem mamma började göra mat som då va TACOS :) sen så åt vi och jag gick ut med min kompis ,
aa så det har vart en lång dag och jag gillade den här dagen ! Men nu ska jag till min syster lr ngt för min data e helt störd det tar hundra år för den att byta låt :S , neej nu orkar inte jag mer!


bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0