Träningsdagen :)

heeelllooow , jaag e så himla trött nu , jag va hos michelle idag nyss kom jag hem , sen så vi bestämde oss för att träna lite, så vi höll på och sprang runt hennes hus 5 varv jobbigt vare först men det kändes som att jag skulle klara mer.. men men nästa gång blire 7 så steg för steg = bättre kondis :)
sen så åt vi wook med hennes sås det va fan gott som en soppa med massa grönsaker :)
ni ska smaka min grönsaksoppa. haha den äger , nej snart ska jag duscha, det va ganska skönt att vara ute där vid henne , frisk luft .. men jag är ganska trött idag fick jag springa upp och ner för trapperna i skolan.. för man måste hinna till alla lektioner haha. nej nu ska jag ta en underbar dusch , ha det så bra alla , och fortsätt att träna man kommer behöva en snygg kropp i sommar :)

PUSS ,
älskar er natta och mille glöm inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0