Torsdag..

Hejhej ,
jaa idag som vanligt en skoldag :/ det va så tråkigt utan min kompis michelle som jag alltid brukar vara med.
Jag och hon brukar alltid hitta på några lustiga saker :)
Annars har min skoldag varit okej tror jag.. Inga läxer men har andra lite små saker att göra som att göra klart en barnbok med engelsk text min egna barn bok kul är det faktiskt. Sen svenska skriver jag en deckare som ska va inlämnat nästa fredag så jag har mkt tid på mig, den kommer att vara spännande ska nog skicka in den sen på bloggen lr en liten snutt! Sen har jag matte läxa till på måndag som jag ska göra lite snabbt sen innan vänner börjar!, Njaa nu ska jag sätta igång med matten. vill förstås inte göra den i helgen. :)

ha det så bra.
a.r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0