Söndag.

Tjaba. Idag vakna jag runt 10 , sen så gjorde jag en header till min kompis blogg men jag måste vänta till typ klockan 19 när hon loggar in för hon e på fotbollstunering :)
Nu ska jag göra min andra kompis header aa mkt att göra.. men jag gillar att hålla på med headers! vad tycker ni om min header? kan säga er att den tog tid att göra ..
Annars idag har jag åkt runt med familjen och kollat på möbler till balkongen här hemma, vi hittade något som vi alla tyckte om och vi tror att vi ska köpa det. När vi köper det tar jag ett foto så får ni se hur det ser ut ! :)
men det blir inte än haha, nu ska jag äta och min syster måste tydligen jobba på min data med ett arbete så då får jag hennes bärbara :) mohaha ,

PUSS /a.r


Kommentarer
Postat av: S A R A

svar: japp jag ritar det på corel saken, fast de e inte så kul när jag inte kan färglägga =( men ska kolla upp sidan direkt! :D kram

2008-04-06 @ 20:28:55
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0