PHOTOSHOP NÖRD!

HAAALLOOOJSAN!
kanske inte skrivit så mkt dom här dagarna men jag har faktiskt vart ute en heldel! , :)
det e kul när det e fint väder. Idag va jag med ett par kompisar och sen va jag ute med fleer kompisar till 8 :)
vi hade skit kul , körde burken som e kul när man e skit många.
iaf ni undrar säkert vrf min rubrik e lite konstig , haha joo för jag har laddat ner photoshop lr corel paint.. ngt lååångt namn! , jaag kan säga att det e skit bra om ni vill veta hela namnet kan ni skriva en kommentar! , ;)
nu ska jag nog kolla på en skit bra film vi har hemma ! men jag ska nog skicka in en bild imorgon som typ e omgjord på en kändis tror jag, ska nog börja med sånnt.. :)
nej nu ska jag dra hejdååå!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0