OOH ÄNTLIGEN!

heeeej , oooh äntligen kan jag skriva.. Ni vet jue sjävla att det va lite konstigt ni vet säkert vrf.
Nej nu ska jag berätta lite om min dag,
Idag skolan första dagen jag va ledig idag det va studiedag i vår skola! , :)
men det va ganska kul i skolan.. Efter skolan kom jag hem och åt mat , sen gick jag ut
med två kompisar vi hade jätte kul och vädret e så fiiint! OOOOH YEEAH!
senare ska jag skicka in bilder jag tog idag på det fina vädret! , och sen ska jag bomba den andra bloggen med helt nya och snygga bilder som jag tog , för nu är det upp till mig min kompis e hos sin mamma och har inte kameran å det där! så hon kan inte direkt ta ngra foton :/ men spela roll jag gillar att ta foton.

Nej nu ska jag se klart på greys anatomy lr ngt sånnt.
skriver senare lovar , :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0