Nytt inlägg :)

heejsan allihopp, nu så ska jag äntligen skriva ett inlägg, haha jag har inte hunnit skriva ngt inlägg tidigare idag , för först va jag i skolan sen så kom jag hem och efter en halvtimme gick jag på hemspråk, efter det så har jag varit hemma pluggat lite å så. Jag tänkte inleda med en ny sak i bloggen, illustrationer jaa kanske bara ritningar lr ngt sånt , för jag tränar fortfarande på att rita snyggt, ska nog rita lite nu på min photoshop sak sen så om det blir snyggt skickar jag kanske in det, men får ser om det blir snyggt hehe kanske inte direkt!
Men men nu ska jag försöka :) om jag inte skickar in en ritning kanske jag skickar in en bild ist! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0