nytt inlägg :)

heejsan alla , jag har inte skrivit ngt idag jag har inte haft så mycket tid. Men äääääntligen funkar photoshop på min data så jag har gjort om en kändis :) och jag skickar in bilden snart , så får ni se hur det ser ut !
det e verkligen kul att ha corel paint shop pro X2 . det e den nyaste och kan säga er att den äger!
men men idag har jag varit med mina älsklingar vi va ute och kollade sedan lite på kläder i centrumet! jag prova ett par byxer jag gillade dom och ett par H&M byxer har gått sönder så jag ska nog få pengar tillbaka och köpa dom andra som jag vill ha! nej nu ska jag kila ska leka lite med photoshopen nu ! hehe ;) ska nog göra en header.

PUSS / a.r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0