Nytt inköp!

Hejsan alla , idag har jag fått två tröjer av mamma :) hon köpte dom snygga tröjerna i lindex, min mamma jobbar där ganska skönt!
dom e skit fina, lr jag gillade dom :) och juste jag har fått ett par mörkblåa mjukisar oxå :)
men dom finns inte på fotona! ,

Idag har jag varit i skolan som vanligt på svenska har vi börjat skriva deckare kan säga att min äger
vill inte skryta men den e verkligen skit bra! har bara skrivit 4 sidor har knappt hunnit komma till mitten av historian.
men men ett tag i taget.
annars e allt bra på SO hade vi rollspel om grekland, ett monster som en kille dödade aa fattar heller inte. hehe
lr joo fast kan inte berätta genom bloggen!
Jag har knappt sovit ngt för jag drömmer om saker hela tiden, som att en kille går efter mig å sånnt.

SERRIÖST! nu får ni kommentera! , jag har tröttnat på att skriva när ingen kommenterar!
visst min blogg e inte så känd men endå ni små läsare kan liksom kommentera!

nu ska jag kolla på tv , PUSS

image143

vilken tycker ni om?
(älskar den med massa solglasögon.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0