Min ritning.

Hejsan allihopp , jag satt idag en stund och ritade jag gillade ritning och min familj med men jag undrar om ni gillar den :) och snälla kommentera på det här inlägget för jag måste veta fall jag ska rita mer eller sluta med det helt! idag har jag inte gjort ngt speciellt vart i skolan och pluggat.Sen va jag ute nyss med min kompis , men nu ska jag se på vänner å så , juste i helgen någon gång kommer en ny design till bloggen lovethecamera.webblogg.se
så ni vet :)
nej nu så ska jag kolla på vänner efter det kanske jag skickar in en retusch!

image149
vad tycker ni?

PUSS

Kommentarer
Postat av: din bara din natta<3

shuu älsk

2008-04-08 @ 19:45:28
Postat av: MELINDA DIN BINDA :)

DEN ÄR SKIIIITSNYYYG MIN PICASSO

2008-04-08 @ 22:12:50
URL: http://melindda.webblogg.se
Postat av: michelle som alltid e snell

skit snyggt aleksandra!!

2008-04-09 @ 21:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0